Sosyal Medya

MÜŞTERİ ODAKLILIK

CRM – Müşteri Odaklı Yaklaşım
Günümüzde satış ve pazarlama davranışları büyük bir değişim içindedir. Öncelikle buna neden olan müşterideki değişimi anlamak gerekmektedir. Salt kendi çıkar ve özelliklerine odaklanmış satış davranışları ve pazarlama anlayışları, tarihin tozlu sayfalarında çoktan yerlerini almıştır. Artık bugün, müşterisini anlayan, psikolojik özelliklerini önemseyen, satın alma davranış ve özelliklerine saygı gösteren, yeni pazarlama anlayışı ile profesyonel satış davranışını bütünleştirebilen ve mükemmel hizmet anlayışını amaç edinmiş kişi ve kurumlar ancak varlıklarını sürdürebileceklerdir. Eğitim, katılımcıların bu varoluş sürecini fark etmelerini ve geliştirmelerini amaçlamaktadır.