CEM ÖZÜAK

Bugüne kadar verdiği eğitim ve seminerlerde binlerce kişiye ulaşan Cem Özüak, 1978 yılında İstanbul’da dünyaya gelmiştir. Üniversite hayatında sırasıyla 1998 yılında Kocaeli Üniversitesi Fotoğraf Bölümü ve 2002 yılında Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi İktisat Bölümü’nden mezun oldu. 2011 yılında Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı Kişiler Arası İletişim Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Yüksek lisans tezi, “Kitle İletişim Araçlarıyla Propaganda Teknikleri” dir. Şu anda İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü ve İstanbul Gedik Üniversitesi SBE İşletme Doktora (PhD) eğitimlerine devam etmektedir.

Uluslararası ICF Coach(House of Human), Nefes Koçluğu ve Öğrenci Koçluğu belgelerine sahiptir. Eğiticinin eğitimleri de dahil olmak üzere pek çok kurumdan çeşitli eğitimler almıştır.

İş hayatına 2001 yılında Yaşar Holding’te pazarlama uzmanı olarak başladı ve 2 yıl bu görevde çalıştı.

2004 yılında askerlik sonrası girdiği Türkiye İş Bankası’nda 8 yıl boyunca Çağrı merkezinden nakit yönetimine kadar geniş bir skalada bankacılık tecrübesi edindi.

2012 yılında iletişim bilimleri ve farkındalık alanlarındaki çalışmaları profesyonel hayatında ön plana çıkınca tam zamanlı olarak eğitmenlik ve danışmanlık yapmaya başladı.

2013 yılında Vodafone – İşkur ortaklı bir insan kaynakları projesinin Türkiye yöneticiliğini yaptı. Bu projede Vodafone’un ihtiyaç duyduğu kurumsal satış kanalı müşteri temsilcilerinin seçilmesi, eğitimlerinin verilmesi ve ardından işe yerleştirilmelerini sağlayan tüm süreci yönetti.

2015 yılından beri Okan Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak iletişim dersleri vermektedir.

Harp Akademileri, kurmay subay yetiştirme programında dönemsel olarak iletişim dersleri vermiştir.

2010 yılından beri İndigo Dergisi’nde yazarlık yapmaktadır. İletişim ve farkındalık alanlarında yazıları yayınlanmaktadır.

2015 yılında 23 üniversite, 17 kulüp işbirliğiyle düzenlenen Türkiye İnovasyon Zirvesi’nde “YILIN EN İNOVATİF İLETİŞİM EĞİTMENİ” seçildi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na bağlı departmanlarda satış, mağazacılık, çağrı merkezi ve insan kaynakları alanlarında “uzman eğitmen” unvanıyla dersler verdi. Kurumlara, üniversitelere ve açık gruplara seminerler ve eğitimler vermektedir.

Eğitimini verdiği konular:

Etkili iletişim teknikleri, farkındalık atölyesi, girişimcilik, raporlama teknikleri, telefonda iletişim, protokol kuralları, çağrı merkezi eğitimi, insan tanıma sanatı, ikna ve müzakere, algı yönetimi, liderlik, yönetim becerileri, zaman yönetimi, satış teknikleri, beden dili, öfke ve stres yönetimi, takım çalışması, motivasyon, problem çözme ve karar verme, kurum kültürü ve biz bilinci, eğiticinin eğitimi, sunum teknikleri, müşteri ilişkileri, müşteri deneyimi yönetimi, zor insanlarla başa çıkma, mülakat teknikleri, çatışma yönetimi

 

Bugüne kadar yayınlanmış eserleri şunlardır:
• Zihin Yalanları / Destek Yayınları 2018
• Metropol Dervişi / Destek Yayınları 2016
• Temel Optisyenlik / Güneş Tıp Kitabevi 2016 (Onur Yarar ve Erdoğan Özdemir editörlüğünde ortak kitap)

 

D&R : http://www.dr.com.tr/Kitap/Metropol-Dervisi/Cem-Ozuak/Egitim-Basvuru/Kisisel-Gelisim/urunno=0000000725685 D&R : https://www.dr.com.tr/Kitap/Zihin-Yalanlari/Cem-Ozuak/Egitim-Basvuru/Kisisel-Gelisim/urunno=0001788842001

 

Cem Özüak’ın konuk olduğu bazı programlar ve eğitimlerinden kesitler:


EĞİTİM ve DANIŞMANLIK YAPTIĞI KURUMLAR:
• Harp Akademileri Komutanlığı (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• YÖK – Yüksek Öğretim Kurulu
• Milli Savunma Bakanlığı Savunma Teknolojileri (SATEM) Komutanlığı (NLP Eğitimi)
• Orman ve Su İşleri Bakanlığı
• Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü
• Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü
• Sunexpress Havacılık A.Ş.
• Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü
• Alarko Grubu MBA Programı (İkna Mühendisliği),
• Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü(İkna Mühendisliği)
• Koç Üniversitesi (Telefonda Etkili İletişim, Öfke ve Stres Yönetimi)
• Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü
• İstek Vakfı Okulları
• Yeditepe Üniversitesi
• İstanbul Teknik Üniversitesi GVO (Etkili iletişim, Telefonda İletişim, Yönetici Asistanlığı, Motivasyon Eğitimleri)
• Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (Müşteri Deneyimi Yönetimi)
• İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (Satış ve Pazarlama Teknikleri)
• PERYÖN (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• yemeksepeti.com (Etkili İletişim ve Stres Yönetimi)
• Vestel A.Ş. (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• Samsung Akademi
• PMI (Project Management Enstitute)
• Doğa Okulları
• Filli Boya – Betek Boya (Farkındalık Kampı)
• Piri Reis Üniversitesi
• Vodafone (Kurumsal Satış Kanalı Müşteri Temsilcisi Eğitimi)
• 1001 Proje Grup (Yönetici Asistanlığı ve İnsan Kaynakları Eğitimi)
• Turkcell – Şengüller GSM (Satış Temsilcisi Eğitimi)
• Cemil Copy (Yöneticilik ve Liderlik)
• Beyoğlu Belediyesi (Etkili İletişim Eğitimi)
• Ataşehir Belediyesi (Telefonda İletişim Eğitimi)
• Pierre Cardin (Satış Temsilcisi Eğitimi)
• Avea Eğitim Uzmanlarına İkna Mühendisliği Eğitimi
• US Polo (Satış Temsilcisi Eğitimi)
• Avantgarde Hotel (Beden Dili ve Sözel İletişim)
• Mejor Costa Hotel – Bodrum (Müşteri Odaklı İletişim)
• Balıkesir Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümü (Motivasyon Eğitimi)
• Bağcılar Devlet Hastanesi (Hasta ve Hasta Yakınıyla İletişim)
• Yalova Üniversitesi İşletme Fakültesi
• Afyon Kocatepe Üniversitesi
• BEDAŞ (Çağrı Merkezi-Müşteri Odaklı İletişim)
• Özel Sivas Diyaliz Merkezi(İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitimi)
• Türk Kızılayı (Çağrı Merkezi-Etkili İletişim Eğitimi)
• Kırklareli 112 Acil Servis Departmanı (Bioritm ve Motivasyon Eğitimi)
• Kırklareli Emniyet Müdürlüğü (Öfke ve Stres Yönetimi Eğitimi)
• Lüleburgaz Emniyet Müdürlüğü (Öfke ve Stres Yönetimi Eğitimi)
• Babaeski Emniyet Müdürlüğü (Öfke ve Stres Yönetimi Eğitimi)
• Trakya Kalkınma Ajansı
• Atasun Optik (Satış Temsilcisi Eğitimi)
• Türkiye Barolar Birliği (Çağrı Merkezi Eğitimi, Liderlik Eğitimi)
• Kadıköy Lions Kulübü (Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme)
• Cacharel (Satış Temsilcisi Eğitimi)
• Nefes Akademisi (Neoglance Yaşam Koçluğu)
• Karacan Akademi (Çağrı Merkezi Eğitimi)
• Data Plus Eğitim Akademisi (Yönetici Asistanlığı ve Perakende Satış Eğitimleri)
• Uşak Ticaret ve Sanayi Odası (İkna Farkındalığı)
• E.C.A. Grubu – Elginkan Vakfı (İkna Farkındalığı, İnsan Kaynakları Yönetimi, Satış Teknikleri)
• Open Up Call (Çağrı Merkezi Eğitimi)
• Okan Üniversitesi Tıbbi Sekreteterlik ve Dökümantasyon Bölümü
• Şanlıurfa Barosu (İkna Mühendisliği)
• Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (Kurum Kültürü)
• AKÇEZ (Motivasyon ve Başarı)
• Denizli Devlet Hastanesi (Hasta ve Hasta Yakını İletişimi)
• İzmit Devlet Hastanesi (Mobbing ve Tükenmişlik Sendromu)
• Fethiye Deniz Ticaret Odası (Etkili İletişim)
• SEKA Devlet Hastanesi (Mobbing ve Tükenmişlik Sendromu)
• İzmit Belediyesi ( Başarı ve Motivasyon)
• Kariyer Net (ikna mühendisliği)
• Gittigidiyor.com (Zaman Yönetimi, takım çalışması)
• Sındırgı Belediyesi (Genel iletişim eğitimi)
• Emendere Termal Resort Hotel
• TE Yapı(Genel iletişim eğitimi)
• Sındırgı Jeotermal A.Ş. (Genel iletişim eğitimi)
• Doğtaş ve Kelebek Mobilya Azerbaycan Grubu (Yönetici eğitimi)
• Yılmaz TR Makina A.Ş. (Zaman Yönetimi)
• Atlas Optik (Takım çalışması ve motivasyon)
• Safir Optik (Takım çalışması ve motivasyon)
• Çetin Optik (Takım çalışması ve motivasyon)
• Tümaş Mermer A.Ş. (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• EDF Hukuk Bürosu (İletişim Eğitimi)
• Çalık Holding (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• Türkiye İstatistik Kurumu Kocaeli Böl. Müd. (Kurum Kültürü)
• Greif Tekstil A.Ş. (İletişim Eğitimi)
• Gelişim Platformu (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• Bursa İhracatçılar Birliği (İletişim ve İkna Eğitimi)
• Malatya Belediyesi – Esenlik A.Ş. ( İletişim, satış ve ikna eğitimleri)
• Malatya Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi-Maski (Kurum Kültürü)
• Cici Süt A.Ş. (Takım çalışması)
• Tibet Gıda ve Temizlik A.Ş. (Etkili Çatışma Yönetimi)
• Turkuvaz Medya Grubu (Etkili İletişim, Öfke ve Stres Yönetimi)
• VEPA Grup – New Balance
• Kocaeli Defterdarlığı
• Van Büyükşehir Belediyesi
• Adıyaman Gerger İlçe Kaymakamlığı
• Elips Sağlık Ürünleri A.Ş.
• Set Medikal
• Karadeniz Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası
• SEKA Kağıt Spor Kulübü
• Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi
• GALSAN A.Ş.
• Seyran Pastaneleri
• Adalet Bakanlığı – İzmir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü
• Farmasi A.Ş.
• Sultanbeyli Belediyesi (Zabıta personeline vatandaşla iletişim eğitimi)
• Gemlik Belediyesi
• İMMİB
• Tek Süt ve Süt Ürünleri (İleri Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri)
• Boğaziçi Diyaliz Merkezi (İletişim, Öfke ve Stres Yönetimi)
• Acıbadem Sigorta (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• Şık Makas / Cross Jeans (İkna Mühendisliği ve Algı Yönetimi)
• Hacettepe Üniversitesi İktisat Fakültesi (Etkili iletişim ve problem çözme)
• Sultan Abdülhamit Han Eğitim ve Araştırma Hastanesi
• Intertech Bilgi İşlem A.Ş. (Denizbank Yazılım Geliştirme İştiraki)
• Teknokon A.Ş.
• Körfez Belediyesi Zabıta Müdürlüğü
• Miroplast (Ukrayna – Dnipropetrovsk)
• KOSGEB
• Pronet Güvenlik Sistemleri
• Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü
• Öykü Lojistik